Jdi na obsah Jdi na menu

Recenze: Talk Show - Dobkovice II

12. 9. 2016

Takřka po roce produkovali Matěj Tomášek a Radek Štol druhý díl Talk Show – Dobkovice. Z té se minulý rok vyklubal nečekaný tahák, který překvapil většinu lidí v sále. Letos si Show jasně řekla o další pokračování.

Do kulturního domu v Dobkovicích u Děčína, se vrátil fenomén červeného gauče, živé kapely a moderátorského křesla. Producenti na jevišti nic neměnili a vsadili na jistotu. Stejný vizuál jako minulý rok, proč ne. Co nového bylo, byl takřka celý technický štáb. Nové kamery a především zvuková technika, která zpěvákovi hezky vytáhla hlas přes celý sál, ale nepředbíhejme.

V záři reflektorů a kamer byl opět dobře připravený moderátor Radek Štol. S výrazným klidem oproti minulému roku uvedl celý večer trefnou poznámkou o moderních mobilních aplikací. Kapela M.L.O.K zahrála na úvod vystoupení píseň, s názvem ,, Vzpomínám ´´, která byla obohacena novým hudebním nástrojem - saxofonem. Ze začátku násilně tlačila diváky do potlesku. To s přibývajícím časem už nebylo nutné, neboť večer postupně gradoval a vtipných momentů přibývalo.

První host přišel na jeviště rovnou s kytarou. Aby ne, byl jím také frontman a zpěvák Havířovské kapely Nebe, Petr Harazin. Ten ukázal nejen, že umí hezky zpívat (zahrál píseň ,, Země Nezemě ´´ z nové desky), ale také svůj kuchařský talent. To už narážíme na druhou fázi vystoupení, kde Štol vyzval na jeviště michelinského šéfkuchaře, Romana Pauluse. Ten prozradil, že se s Harazinem viděl pár hodin před Show v jeho kuchyni, kde ho byl sám Harazin v době oběda navštívit. Scéna s vařením na jevišti byla vrcholem večera. Třetím a zároveň posledním hostem byl Liberecký Martin Roušal, který ukázal, že je kus tvrdého chlapa. Do moderátora se vůbec nebál opřít, dokonce ukázal několik druhů svého ´´pracovního´´ těžkého náčiní. Poslední okamžiky patřily Harazinovi, který zazpíval doslova jak je Vteřina dlouhá.

Verdikt:

Teď už asi zbývá otázka, jestli letošek předčil první Show? A je vlastně nutné srovnávat, když každé vystoupení je originální? Talk Show – Dobkovice ukázala, že první díl nebyl žádná náhoda. Radek Štol předvedl jistější výkon než posledně a potvrdil, že je ve svém živlu a na správném místě. Kapela M.L.O.K. dodávala Show občas zajímavý hudební podkres a výběr hostů byl ovšem výborný. Zcela určitě se jedná o nadprůměrné vystoupení, které bavilo jak diváky v sále, tak účinkující. Teď už jen čekat, co tvůrci vymyslí příště, protože diváci budou určitě chtít víc a víc…

7/10

Redakce Praha

ČKKS.CZ